Ακολουθεί το πρακτικό μέρος εφαρμογής μακρύτερων σωλήνων υψηλής πίεσης σε συμπλέκτη και φρένα, μακρύτερων καλωδίων (ντίζες) γκαζιού, αλλαγής διακοπτών ηλεκτρικών καθώς επίσης και επιμήκυνσης των ηλεκτρικών καλωδίων που βρίσκονται στο τιμόνι.
Η όλη διαδικασία ξεκίνησε με την αναζήτηση τρόπου ακριβούς μετρήσεως των νέων σωλήνων, καλωδίων κτλ. όπως φαίνεται και στο προηγούμενο άρθρο στα αγγλικά.
Πρώτα βλέπω πως ακριβώς "έτρεχαν" τα καλώδια από μια φωτογραφία όταν η μηχανή ήταν ακόμα καινούρια. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τις ίδιες καμπύλες και περάσματα και κατά τις μετρήσεις με το σύρμα.
Μετά δένω λεπτό σύρμα καλυμμένο με πλαστικό στις άκρες κάθε σωλήνα και καλωδίου αφήνοντας κάποιο "αέρα" δηλ. δεν αρχίζω το σύρμα ακριβώς από το τέλος του σωλήνα/καλωδίου αλλά λίγο πιο πριν.
Σε αυτό το σημείο κρατώντας τα μαμά risers βάζω το νέο τιμόνι.
Κατόπιν με τους διακόπτες και τα δοχεία υγρών βιδωμένα στο τιμόνι μαρκάρω πάνω σε αυτό τα σημεία που θέλω να ακουμπήσουν τα καλώδια/σωληνάκια (έχω αφήσει την κατάλληλη απόσταση από τις άκρες του τιμονιού για grips.
Μετά ξεβιδώνω τα δοχεία υγρών και τους διακόπτες από το τιμόνι, λύνω τα κοντά μαμά risers και βάζω το νέα ψηλότερα risers. Προσπαθώντας να κρατήσω τις γραμμές που τρέχουν τα σωληνάκι/καλώδια όπως ήταν από τη μαμά ακουμπώ την άκρη του σύρματος στο αντίστοιχο σημείο που έχω μαρκάρει πάνω στο τιμόνι και μετρώ το έξτρα σύρμα. Στρίβω το τιμόνι από την πλευρά που ωθεί τα σωληνάκια που μετρώ να τεντωθούν (δηλ. για μέτρηση του σωλήνα συμπλέκτη που βρίσκεται στα αριστερά στρίβω το τιμόνι τέρμα δεξιά) και ξαναμετρώ. Επιλέγω την μέτρηση με τη μεγαλύτερη επιπλέον απόσταση.
Στην περίπτωση του cb μέτρησα οτι 15 cm επιπλέον σωλήνας θα είναι υπεραρκετός.
Παρά το γεγονός οτι έχω κάνει ότι μπορώ για να μετρήσω σωστά το επιπλέον μήκος των καλωδίων και σωλήνων αρχικά θα φτιάξω και θα εφαρμόσω μόνο το σωληνάκι του συμπλέκτη έτσι ώστε σε περίπτωση αστοχίας το κόστος να είναι μικρότερο.

6/3/2010:
Πρώτα βλέπω πως ακριβώς "έτρεχαν" τα καλώδια από μια φωτογραφία όταν η μηχανή ήταν ακόμα καινούρια. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τις ίδιες καμπύλες και περάσματα και κατά τις μετρήσεις με το σύρμα.
Μετά δένω λεπτό σύρμα καλυμμένο με πλαστικό στις άκρες κάθε σωλήνα και καλωδίου αφήνοντας κάποιο "αέρα" δηλ. δεν αρχίζω το σύρμα ακριβώς από το τέλος του σωλήνα/καλωδίου αλλά λίγο πιο πριν.
Σε αυτό το σημείο κρατώντας τα μαμά risers βάζω το νέο τιμόνι.
Κατόπιν με τους διακόπτες και τα δοχεία υγρών βιδωμένα στο τιμόνι μαρκάρω πάνω σε αυτό τα σημεία που θέλω να ακουμπήσουν τα καλώδια/σωληνάκια (έχω αφήσει την κατάλληλη απόσταση από τις άκρες του τιμονιού για grips.
Μετά ξεβιδώνω τα δοχεία υγρών και τους διακόπτες από το τιμόνι, λύνω τα κοντά μαμά risers και βάζω το νέα ψηλότερα risers. Προσπαθώντας να κρατήσω τις γραμμές που τρέχουν τα σωληνάκι/καλώδια όπως ήταν από τη μαμά ακουμπώ την άκρη του σύρματος στο αντίστοιχο σημείο που έχω μαρκάρει πάνω στο τιμόνι και μετρώ το έξτρα σύρμα. Στρίβω το τιμόνι από την πλευρά που ωθεί τα σωληνάκια που μετρώ να τεντωθούν (δηλ. για μέτρηση του σωλήνα συμπλέκτη που βρίσκεται στα αριστερά στρίβω το τιμόνι τέρμα δεξιά) και ξαναμετρώ. Επιλέγω την μέτρηση με τη μεγαλύτερη επιπλέον απόσταση.
Στην περίπτωση του cb μέτρησα οτι 15 cm επιπλέον σωλήνας θα είναι υπεραρκετός.
Παρά το γεγονός οτι έχω κάνει ότι μπορώ για να μετρήσω σωστά το επιπλέον μήκος των καλωδίων και σωλήνων αρχικά θα φτιάξω και θα εφαρμόσω μόνο το σωληνάκι του συμπλέκτη έτσι ώστε σε περίπτωση αστοχίας το κόστος να είναι μικρότερο.
Το συνολικό μήκος (απ'άκρη σ'άκρη περιλαμβανομένων των ρακόρ) του ΟΕΜ σωλήνα συμπλέκτη είναι 131 cm
6/3/2010:
Σήμερα, μετά από ένα μήνα καθυστέρηση που οφείλεται στην κοροϊδία του Power House (είχα δώσει το σωληνάκι και με πήγαινε βδομάδα-βδομάδα και τελικά μου είπε οτι δεν μπορεί να φτιάξει brembo σωληνάκι τόσο μακρύ) παρήγγειλα από το BRAKE SHOP το σωληνάκι υψηλής για τον συμπλέκτη (15 cm μακρύτερο από το μαμά).
Μάρκα του σωλήνα Goodridge
Δεν έβαλα clear pvc κάλυμμα διότι ο πωλητής επιβεβαίωσε αυτό που ήδη γνώριζα δηλ. ότι το πλαστικό με τον καιρό κιτρινίζει.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο κύριος BRAKE SHOP δεν είχε τα banjo σε ανοξείδωτο ούτε σε ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΥΛΙΚΟ ή ΧΡΩΜΑ παρά μόνο το σιχαμερό ασημοκίτρινο κράμα (μου διαφεύγουν τα συστατικά του).
Πλήρωσα προκαταβολή 30 και μου μένουν να πληρώσω ακόμα 35€.
Πλήρωσα προκαταβολή 30 και μου μένουν να πληρώσω ακόμα 35€.
Μάλλον δεν θα το βάλω στη μηχανή τελικά, απλά θα δω αν το μήκος είναι το κατάλληλο και θα πάρω της Hel σε ανοξείδωτο ή αλουμίνιο.
11/3/2010:
Σήμερα παρέλαβα το σωληνάκι, τις βίδες και τις ροδέλες (πλήρωσα ακόμα 30 + 5 € συνολικά 70)
11/3/2010:
Σήμερα παρέλαβα το σωληνάκι, τις βίδες και τις ροδέλες (πλήρωσα ακόμα 30 + 5 € συνολικά 70)
Το συνολικό μήκος (απ'άκρη σ'άκρη περιλαμβανομένων των ρακόρ) του goodridge σωλήνα συμπλέκτη είναι 148 cm
Τελικά, τα 15 cm επιπλέον ήταν παραπάνω απ'οτι χρειαζόταν. Ο Χάρης λέει ότι πρέπει να παραγγείλω τα επόμενα + 5 cm περισσότερο από τα μαμά και όχι +15 cm. Εγώ μάλλον θα τα παραγγείλω μαμά+7cm ή 8cm λιγότερα από το καινούριο σωληνάκι συμπλέκτη.
Συνοπτικά:
Σωληνάκι Συμπλέκτη ΟΕΜ: 131cm, Goodridge: 148 cm (πολύ μακρύ), Hell: 141 cm (θα μπορούσε να είναι και 139 cm)
Συνοπτικά:
Σωληνάκι Συμπλέκτη ΟΕΜ: 131cm, Goodridge: 148 cm (πολύ μακρύ), Hell: 141 cm (θα μπορούσε να είναι και 139 cm)